با پیشرفت فناوریهای دیجیتال، نظام آموزش عالی نیازمند بازنگری در شیوههای سنتی آموزش و ارزیابی است. این مقاله با تأکید بر نقش موبایل و لپتاپ در تسهیل یادگیری و ارزیابی علمی، به بررسی ضرورت همراهی اساتید و دانشگاهها با این تحولات میپردازد. همچنین، نقش مدیریت کتابخانه مرکزی و نشر، مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات و گروه آموزشی مهندسی کامپیوتر دانشگاه فردوسی مشهد بهعنوان پیشران هوش مصنوعی در شرق کشور و اهمیت بهروزرسانی روشهای نشر علمی موردبحث قرار میگیرد.
نداف سنگانی, حمیدرضا . (1404). تحول دیجیتال در دانشگاهها: ضرورت استفاده از موبایل و لپتاپ در آموزش و ارزیابی. تازه های اطلاع رسانی و مهارت های اطلاع یابی, 25(54), 6-8.
MLA
نداف سنگانی, حمیدرضا . "تحول دیجیتال در دانشگاهها: ضرورت استفاده از موبایل و لپتاپ در آموزش و ارزیابی", تازه های اطلاع رسانی و مهارت های اطلاع یابی, 25, 54, 1404, 6-8.
HARVARD
نداف سنگانی, حمیدرضا. (1404). 'تحول دیجیتال در دانشگاهها: ضرورت استفاده از موبایل و لپتاپ در آموزش و ارزیابی', تازه های اطلاع رسانی و مهارت های اطلاع یابی, 25(54), pp. 6-8.
CHICAGO
حمیدرضا نداف سنگانی, "تحول دیجیتال در دانشگاهها: ضرورت استفاده از موبایل و لپتاپ در آموزش و ارزیابی," تازه های اطلاع رسانی و مهارت های اطلاع یابی, 25 54 (1404): 6-8,
VANCOUVER
نداف سنگانی, حمیدرضا. تحول دیجیتال در دانشگاهها: ضرورت استفاده از موبایل و لپتاپ در آموزش و ارزیابی. تازه های اطلاع رسانی و مهارت های اطلاع یابی, 1404; 25(54): 6-8.
ارسال نظر در مورد این مقاله