کارشناس بخش فهرستنویسی مرکز اطلاع رسانی و کتابخانه مرکزی
چکیده
مطالب این نشست در سه محور: 1) مبانی نظری شناخت از دیدگاه امانوئل کانت 2) مطالعات نظری در حوزه تحلیل دانش، نظامهای معنایی و مفهومی از دیدگاه برتراندراسل، لودویگ ویتگنشتاین، کارل پوپر، مارتین هایدگر و مایکل پولانی 3) فرایند دانش و دانایی ارائه شد که در ذیل خلاصهای از این مطالب ارائه میگردد.
صالحفر, معصومه. (1401). بررسی مفاهیم نظری ایمانول کانت: گزارش نشست علمی مبانی نظری در ایجاد نظام های شناختی و معنایی در ذهن. تازه های اطلاع رسانی و مهارت های اطلاع یابی, 23(52), 42-44.
MLA
معصومه صالحفر. "بررسی مفاهیم نظری ایمانول کانت: گزارش نشست علمی مبانی نظری در ایجاد نظام های شناختی و معنایی در ذهن", تازه های اطلاع رسانی و مهارت های اطلاع یابی, 23, 52, 1401, 42-44.
HARVARD
صالحفر, معصومه. (1401). 'بررسی مفاهیم نظری ایمانول کانت: گزارش نشست علمی مبانی نظری در ایجاد نظام های شناختی و معنایی در ذهن', تازه های اطلاع رسانی و مهارت های اطلاع یابی, 23(52), pp. 42-44.
VANCOUVER
صالحفر, معصومه. بررسی مفاهیم نظری ایمانول کانت: گزارش نشست علمی مبانی نظری در ایجاد نظام های شناختی و معنایی در ذهن. تازه های اطلاع رسانی و مهارت های اطلاع یابی, 1401; 23(52): 42-44.
ارسال نظر در مورد این مقاله