آموزش و پژوهش دو رسالت اصلی کتابخانه ها بویژه کتابخانه های دانشگاهی است. با توجه به نظام آموزشی ما در آموزش و پرورش تقریبا" 80 درصد از دانشجویان در بدو ورود به دانشگاه با ساختار کتابخانه های دانشگاهی و نحوه استفاده از آن بیگانه هستند که این خود وظیفه کتابخانه ها و کتابداران را مضاعف می کند. کتابخانه های دانشگاهی به منظور ایجاد فضا و منابع و امکاناتی که بتواند از فعالیتهای آموزشی و پژوهشی دانشگاهی پشتیبانی کند، آموزش و دانش افزایی را در اولویت برنامه های خود قرار دهد، تغییراتی که امروزه در محملهای اطلاعتی و چگونگی اطلاع رسانی و خدمات کتابخانه ای اتفاق افتاده، ضرورت به روز بودن و دانش افزایی را برای کتابداران کتابخانه ها چندین برابر نموده است.
هراتیان, فاطمه. (1397). گزارش تحلیلی بخش آموزش مرکز اطلاع رسانی و کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد (سال 1396). تازه های اطلاع رسانی و مهارت های اطلاع یابی, 19(48), -.
MLA
فاطمه هراتیان. "گزارش تحلیلی بخش آموزش مرکز اطلاع رسانی و کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد (سال 1396)", تازه های اطلاع رسانی و مهارت های اطلاع یابی, 19, 48, 1397, -.
HARVARD
هراتیان, فاطمه. (1397). 'گزارش تحلیلی بخش آموزش مرکز اطلاع رسانی و کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد (سال 1396)', تازه های اطلاع رسانی و مهارت های اطلاع یابی, 19(48), pp. -.
VANCOUVER
هراتیان, فاطمه. گزارش تحلیلی بخش آموزش مرکز اطلاع رسانی و کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد (سال 1396). تازه های اطلاع رسانی و مهارت های اطلاع یابی, 1397; 19(48): -.
ارسال نظر در مورد این مقاله