گفت وگوهای اینترنتی پل ارتباطی پیوسته میان کاربران با کتابخانه و بخشهای مختلف آن است. ویژگی این خدمت مجازی دسترسی همگانی از راه دور و ارتباط و تعامل دائمی با کتابخانه به منظور طرح نیازهای گوناگون اطلاعاتی است. با این تعامل، کتابخانه به نقاط ضعف و قوت خود در امر اطلاع رسانی و ارائه خدمت آگاه می شود و از دیگر سو درمی یابد که استفاده کنندگان از کتابخانه چه انتظارات و تقاضاهایی دارند و خدمات مورد نظر آنان چه مواردی را دربرمی گیرد تا در جهت رفع کاستیها حرکت و تلاش نماید.
صدیقی, محمود. (1397). گزارش تحلیلی پرسشهای گفت وگوی آنلاین (چت) بخش مرجع سال 96- مرکز اطلاعرسانی و کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد. تازه های اطلاع رسانی و مهارت های اطلاع یابی, 19(48), -.
MLA
محمود صدیقی. "گزارش تحلیلی پرسشهای گفت وگوی آنلاین (چت) بخش مرجع سال 96- مرکز اطلاعرسانی و کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد", تازه های اطلاع رسانی و مهارت های اطلاع یابی, 19, 48, 1397, -.
HARVARD
صدیقی, محمود. (1397). 'گزارش تحلیلی پرسشهای گفت وگوی آنلاین (چت) بخش مرجع سال 96- مرکز اطلاعرسانی و کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد', تازه های اطلاع رسانی و مهارت های اطلاع یابی, 19(48), pp. -.
VANCOUVER
صدیقی, محمود. گزارش تحلیلی پرسشهای گفت وگوی آنلاین (چت) بخش مرجع سال 96- مرکز اطلاعرسانی و کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد. تازه های اطلاع رسانی و مهارت های اطلاع یابی, 1397; 19(48): -.
ارسال نظر در مورد این مقاله